Translate

fredag 17 juni 2011

Min bästa lillebror

Morgonen startade riktigt bra men efter att jag hade tagit medicinen blev det sämre. Det gör att jag funderar ännu mer om den här medicinen är rätt för mig. Jag har läkarbesök på onsdag så jag antar att jag får stå ut tills dess. Jag hade det väldigt jobbigt ett tag idag när bara jag och A var hemma. A är min 11-åriga lillebror som ibland känns äldre än mig själv. Vi brukar skoja och säga att han är min barnvakt för att jag är den av oss som har problem med att vara ensam hemma haha. 

I alla fall så känner han alltid av när jag mår dåligt, det har han gjort sedan han var jätteliten och då får man alltid en go kram. Sedan är han jättebra att göra saker med så man kan tänka på annat. Idag spelade vi rockband och lagade mat på hans nintendo Dsi ;) Jag brukar säga att han är min bästa lillebror men jag skulle nästan påstå att han är världens bästa lillebror =)

Hoppas att ni har haft en bra dag! 
Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar