Translate

måndag 30 maj 2011

Venlafaxin: dag 8

Idag har jag höjt dosen av Venlafaxin och helt slutat med cipralex. Det har känts väldigt ostadigt idag. I morse var jag hos MP och jag hade så mycket ångest att vi tog en promenad istället för att sitta och prata. Det gav också massa ångest men det hjälpte faktiskt. Trots att jag hade så stark ångest så jag trodde att jag skulle falla ihop ett tag så la den sig till slut. Det var på ett sätt en skön bekräftelse att jag klarade att stanna i situationen trots allt.

Jag har sett till att vara sysselsatt så att jag inte ska ha tid att ha ångest idag så jag har planterat blommor med mormor som har kommit på besök. Jag hoppas att mina planteringar klarar sig så vi får en fin rabatt i år. =)
Det var rätt trevligt men nu känner jag att jag inte riktigt orkar göra något mer och då kommer också ångesten. Hoppas att det känns bättre imorgon.

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar