Translate

måndag 30 maj 2011

avtrubbad

Usch nu känner jag mig riktigt avtrubbad och kall. Jag vet inte om jag gör det själv eller om det är medicinen. Ibland lyckas jag göra det själv för att jag är så rädd att få ångestattacker så jag stänger ute alla känslor. Jag hoppas nästan att det är jag själv som gör det för jag vill inte att medicinen ska få mig att känna mig helt avtrubbad. Det har jag redan haft en medicin som gjorde att jag kände mig som en zombie. Jag hoppas att det känns bättre imorgon, jag vet inte vad som är värst, en massa ångest eller inga känslor alls. Helst vill jag ha alla bra känslor och att typ rädslan är lite mer avtrubbad ;)

Det är dock skönt att veta att M inte kommer tillåta att jag blir så avtrubbad. Han märker det med en gång om jag är kall eller har "stängt av" mina känslor och han skulle aldrig tillåta att det var så i längden så då skulle han nog slänga medicinen, haha. Men han är verkligen gulllig. När man äter den här medicinen ska man vara försiktig med alkohol för man kan reagera mycket starkare och få mer ångest. Jag skulle vara försiktig med cipralex med men det var inte lika noga och det fungerade bra för mig i alla fall. Men i alla fall så pratade jag och Martin om det och jag sa att jag inte skulle sakna att dricka mig full så mycket som jag skulle sakna att ta ett glas vin till maten. Det registrerade han någonstans i bakhuvudet för idag kom han med 2 flaskor alkoholfritt vin som han hade kollat upp skulle vara riktigt goda, så jag skulle kunna ta ett glas vin till maten. Så fin <3

Alkoholfria viner från M <3

2 kommentarer:

  1. billabong vin är jättegott och utan alkohol! REKOMENDERAS

    SvaraRadera
  2. bra tips! Jag antar att jag har tid på mig att testa lite allt möjligt ;)

    SvaraRadera