Translate

söndag 29 maj 2011

Kära mamma

Idag är det mors dag och alltså en bara dag att uppmärksamma mamma lite extra. Min mamma har idag haft en avslutningskonsert på sin oboe-helg. Oj vad mycket tid hon har lagt ner på den och oj vad hon har jobbat för att den ska bli bra. Och självklart blev det bra. Jag och pappa var och tittade på konserten och det var riktigt roligt att se så många talangfulla oboister. Mamma verkligen strålade efteråt, hon var nöjd och det ska hon vara <3 Ikväll ska vi överraska henne med god mat och efterrätt. Jag ska ut i regnet och plocka lite blommor innan hon kommer hem också. Här nedan tänkte jag skriva en liten hyllning till min mamma som JAG tycker är den bästa mamman på hela jorden.

Mamma
Tack för att du alltid finns där för mig, tack att du har gjort min och mina syskons uppväxt så behaglig. Tack för att du har kämpat med mig genom svåra tider även om jag vet att du har fått ge upp mycket själv. För varje gång jag har känt att jag har varit nära att ge upp har du orkat dra upp mig en gång till. Jag vet att det har varit tufft för dig med men gångerna jag har sett dig tappa tålamodet under de här 10 åren kan jag räkna på en hand. Du är världens bästa mamma. Jag älskar dig! 


Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar