Translate

söndag 3 april 2011

bra dagar

Sedan jag fick min lilla instinkt om acceptans så har jag känt mig mycket bättre. När ångesten kommer får jag inte panik och försöker mota bort den utan jag registrerar att den finns och släpper den. Det fungerar inte alltid men säkert 9 av 10 gånger. Jag har känt mig mycket lugnare när jag har åkt iväg någonstans och jag har kunnat vara social utan att känna att det enda jag egentligen tänker på är att jag vill springa därifrån. Det är i alla fall ett stort framsteg.

Igår jobbade jag på teatern. Det var Gunhild Carling med band som var där och det var en riktig show. Sjukt kul att se och man blev på så gott humör. Sedan åkte jag till M som hade myst till det med ljus och lagat mat och efterrätt till oss. Det var en fantastisk kväll. Han är riktigt fin min kille :)

Kram Emma

2 kommentarer:

  1. Bra att M är så go! Det är du värd :-)

    SvaraRadera
  2. han är bäst :) jag är lyckligt lottad

    SvaraRadera