Translate

måndag 16 april 2012

Vänner

Igår jobbade jag och det gick faktiskt skitbra. Jag mådde inte toppen hela tiden men jag stannade de 4 timmarna jag skulle och jag känner mig glad att det funkade. Jag satt och pratade lite med en kollega som har haft liknande problem. Det känns väldigt befriande och skönt att jag kan vara mig själv med mina kollegor på teatern. Det är en stor anledning till att det fungerar. Det och att jag i princip kan gå undan en stund när som helst om jag skulle må dåligt.

Idag kom en liten kille med sin mamma och väckte mig  på morgonen. Finns inget mysigare än bebisar och min lille systerson är det finaste som finns. Man får inte nog av honom. På förmiddagen tog vi en jättelång promenad med vagnen och äntligen kikade det fina vårvädret fram igen så det var riktigt skönt. Jag passade på att plugga lite när Emanuel sov och sedan kom Emelie och Jonas, världens goaste kompisar. Vi grillade på kvällen, första gången det här året. Mums! Sedan blev det lite Pictionary med syskonen och vännerna. Jag har haft en riktigt bra helg. :)

Kramar Emma

1 kommentar: