Translate

tisdag 17 april 2012

Igår (måndag) träffade jag min stödperson och jag åkte faktiskt pendel för första gången på riktigt, riktigt länge. Det var bara en hållplats men det kändes skitbra! Jag känner mig så mycket friare när jag kan göra sådana här saker. Efter det åkte jag till Ö&B och handlade lite strunt och sedan kom Stefan till mig. Vi pillade lite med en låt som ska vara med i en teaterpjäs i sommar. Det blev änna bra till slut :) På kvällen kom min älskade M till mig så det var en superbra dag.

Idag har jag träffat världens bästa Rebecka och vi lagade mat, lekte med hennes katt, planterade om kryddor ja allt som man kan göra :) Det blir alltid så skönt oansträngt med henne. Nu tänkte jag kika lite på lägenheter för ju bättre jag mår, ju mer sugen blir jag på att flytta hemifrån. Det känns verkligen som det hade vart ett bra steg i rätt riktning.

Hoppas ni har det bra
Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar