Translate

söndag 22 april 2012

Hektisk helg

Igår jobbade jag igen på teatern. Det gick hur bra som helst! Jag är så otroligt nöjd att det går bra att jobba. Det gör mycket för mig, dels ekonomisk men främst socialt och för min utveckling. Efter jobbet skjutsade jag två äldre damer som skulle till stationen eftersom det inte gick någon buss och de hade svårt att gå. Det var värt det tusen gånger om, så glada de blev. Jag tänker på att för några månader hade det inte alls fungerat eftersom det var en ändring i min planering. Jag har kommit en lång väg.

Idag har jag varit på teatern igen och tittat på en kompis dansgrupper på Aranäs. De var otroligt söta, 2-åringarna som dansade hängde inte med mycket, men sött var det. Senare på eftermiddagen åkte jag till M för att fira hans bror som fyller år idag. Hans andra bror som också skulle firas fick stanna hemma eftersom frugan började få värkar. Spännande om det kommer en liten en inatt :)

Förutom allt detta har jag pluggat som bara den för att hinna med det jag ska enligt schemat som jag och M har satt ihop åt mig. Jag har haft lite svårt den här veckan att hitta motivation men när det väl gäller sätter jag igång så nu har jag gjort klart ett arbete och ska bara lämna in en inspelning till gitarrkursen jag går, sedan får jag lägga mig.

Kramar Emma

1 kommentar:

  1. Mohegan Sun Arena Tickets - JTM Hub
    Buy Mohegan Sun Arena tickets at 경기도 출장마사지 JTM's online 순천 출장마사지 marketplace. Buy Mohegan Sun Arena venue concert tickets online. ✓ Mohegan Sun 속초 출장마사지 Arena venue concert Feb 계룡 출장샵 7, 양산 출장마사지 2022The Miss America 100th Anniversary

    SvaraRadera