Translate

onsdag 4 april 2012

Effektivitet och vårrock

Idag har jag varit jätteduktig. Igår ringde jag försäkringskassan och att få sjukpenning verkar så extremt krångligt och jobbigt så jag bestämde mig istället för att satsa på att försöka göra klart mina distanskurser som jag har hamnat efter med så jag kan få csn igen. Så igår satt jag och M och gjorde ett schema för mig och jag har verkligen bestämt mig för att hålla det så idag har jag gjort två av tre uppgifter jag ska göra den här veckan. Jag bestämde mig för att försöka hinna klart med dem nu så jag slipper sitta i påsk. Smart va? :) I alla fall så känner jag att schemat är lagom tufft så det blir att jag får saker gjorda men att det ändå inte blir ett övermäktigt krav.

Nu på kvällen har jag varit och sett min syster och alla andra esteter på "Vårrocken". Det var riktigt många bra band och när jag ser dem där på scenen längtar jag så mycket tillbaka till min estettid. Det var så grymt roligt med alla konserter och alla övningar för den delen. Men jag måste säga att det absolut bästa var när vi gick i 2:an och fick spela för de som tog studenten. Det var så vansinnigt roligt och publiken var minst sagt glada ;)

En suddig bild från en estetkonsert för typ 3 år sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar