Translate

onsdag 21 mars 2012

Trött dag

Idag började jag dagen med att åka ut med M till havet och promenera. Tanken var att promenera i solen men eftersom solen bestämde sig för att gå i moln precis när vi var där blev det inte precis som vi hade tänkt oss. Det var dock mysigt och även om inte vädret var fint var sällskapet desto bättre <3

Efter promenaden åkte jag till Rebecka och slappade. Vi båda var så trötta så vi orkade inte göra något särskilt så vi satt och pratade och tog det lugnt i soffan och tittade på roliga youtube-klipp. Skönt att ha sådana vänner som man bara kan vara med utan att man behöver göra något speciellt eller anstränga sig. Framåt kvällen gick jag hem och även om jag var trött så gjorde jag chokladbollar eftersom jag var så oerhört sötsugen. ;)

Goda var de
Jag funderar på om tröttheten berodde på att jag jobbade igår i affären och hade personalmöte. Ibland när jag gör jobbiga saker resulterar det i att jag blir väldigt trött dagen efter. Men även om jag tyckte att det var lite tufft från och till så tyckte jag ändå att det gick bra så jag vet inte om det beror på det. Jag kanske inte ska fundera så mycket över det utan bara inse att alla är trötta ibland. Idag var det dessutom inte bara jag som var seg. Var ni trötta idag? 

Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar