Translate

lördag 17 mars 2012

Fullspäckad dag

Idag har jag jobbat hela dagen känns det som. Jag har varit och hjälpt till på öppet hus på musikskolan. Jag har spelat med orkestern, fixat lärarfika, sålt fika för orkesterns räkning, praktiserat som oboelärare.. ja allt möjligt ;) Men det var roligt faktiskt även om jag känner mig trött nu. Jag hade inte så mycket tid att tänka så jag bara körde på och det funkade idag.

Igår hade jag en fantastisk kväll med min underbara vän Jonas. Det har varit mycket nu som har gjort att vi inte har setts så mycket som jag tror att vi båda har önskat så det var väldigt trevligt att träffas bara vi och prata och umgås. Det var efterlängtat :)

Jag har mått bra de sista dagarna så jag hoppas att det håller i sig även om jag vet att det kommer sämre dagar också. Imorgon ska jag se om jag kan få med M och träna lite, kan vara kul att träna tillsammans :)

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar