Translate

onsdag 29 februari 2012

Uttråkad

Sitter hemma nu och är så galet uttråkad och trött. Jag hatar att gå upp tidigt, det blir bara en jävla lång dag och väntan på att folk ska komma hem från skolan och jobbet. De som snackar om att man inte ska sova för länge har definitivt inte suttit hemma ensamma utan att ha något att göra... Jag hade några trevliga timmar i solen förut men de sista 3 timmarna har bara irritationen växt. Jag har försökt att ringa vänner för att få lite socialt umgänge åtminstone via telefon men idag är alla tydligen upptagna väldigt sent. Fy vad man blir irriterad av att inte ha något att göra. Jag längtar så mycket till sommarlovet när folk är (mer) lediga och man bara kan lägga sig och sola om man inte har något bättre för sig.

Nej det får väl bli att spela lite gitarr kanske. Jag har ju uppgifter som helst ska in i tid. ;)

3 kommentarer:

  1. Emma ibland är jag ledig dagar mitt i veckan, om vädret håller i sig, vill du gå på promenad med mig då? :D

    SvaraRadera
  2. Klart jag vill :) Hör av dig när du är ledig någon dag! Snart får vi börja sola inför sommaren också ;) haha

    SvaraRadera
  3. Absolut!! Ja!! Skojar du eller! Jag är skitblek!! Känner mig som ett spöke!

    SvaraRadera