Translate

onsdag 29 februari 2012

Bebislycka

Nu på kvällen åkte jag till M för att träffa några vänner och deras 1 månad gamla pojke. Han var helt bedårande och det var sjukt trevligt att träffa föräldrarna igen. Man skulle kunna tro att den här babyboomen skulle göra att jag blir helt sjukt sugen på att skaffa barn men jag tror nästan att det är tvärtom. Inte för att jag tycker att det ser jobbigt ut, nej snarare ser det otroligt mysigt ut (även om jag vet att det är jobbigt då och då). Men jag känner att jag får utlopp för min bebislängtan, för den finns. Så om alla i min omgivning bara kan fortsätta få barn ett tag till så kan jag vänta tills jag känner mig helt mogen själv ;) 

Men nu måste jag gå och lägga mig för min nya stödperson kommer 8.30 imorgon. Vad har jag gett mig in på? Hur kunde jag säga ja till 8.30.?Jag är ju ingen morgonmänniska och speciellt inte nu när jag inte har några tider så är jag inte alls van att gå upp den tiden. Men men, det kanske är dags att jag börjar med det igen. ;) Men godnatt folket. Hoppas ni får en god natts sömn (och en lång sovmorgon). 

Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar