Translate

måndag 16 januari 2012

Träning och klippning

Nu kom jag nyss hem från gymmet efter att ha tränat för första gången på det nya året. Känns bra och det ska jag hålla i nu så alla förkylningar och andra problem får gärna hålla sig borta. Det känns som en bra dag idag till skillnad från gårdagen och faktum är att jag gick fram och tillbaka till gymmet idag. Inte för att det är särskilt långt, men innan har jag alltid tänkt så mycket på att jag måste gå hem sedan att jag har haft svårt att träna. Därför har jag tagit bilen för att kunna koncentrera mig på träningen. Men idag gick det utmärkt att gå och träna.

Nu ska jag äta lunch och om en timme ungefär så ska jag klippa mig. Jag känner för att göra något drastiskt, något som på något sätt ska representera den nya mer bestämda, starka Emma. Jag är bara osäker, jag har haft långt hår i hela mig liv. Men å andra sidan växer mitt hår så fruktansvärt snabbt så om jag hade valt att snagga mig hade det väl varit vid axlarna efter ett halvår ;) Men vi får se om jag vågar eller om jag fegar ur.

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar