Translate

söndag 15 januari 2012

Sämre kväll

Igår var jag med mamma och pappa i farfars lägenhet. Det kändes jättekonstigt att vara där utan att farfar var där. Det kändes nästan som man gjorde intrång fast det inte är någon som bor där längre. Konstig känsla det där. När vi var klara där åkte jag till M och myste. Vi har inte hunnit träffas så mycket i veckan så det var välbehövligt.

Idag har jag känt mig trött och irriterad. Jag har varit ovanligt ångestfylld så jag antar att jag hade en lite sämre dag idag. Jag blir alltid så nere då, jag måste verkligen lära mig att inte ta det så hårt. Men jag vill bli frisk, det finns så mycket jag vill göra! Ibland är det jobbigare än vanligt att må dåligt och idag är en sådan dag. Det beror nog också mycket på att alla skolor och jobb har börjat igen och att jag sitter hemma och inte kan jobba. Det gör att man känner sig mer avskuren och att jag sitter ensam hemma gör också att jag tänker mer och det blir inte alltid positiva tankar.

Men jag tror jag ska göra lite skolarbeten jag behöver göra inför imorgon. Det gäller att samla ihop kraften.
Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar