Translate

torsdag 5 januari 2012

Oro och förkylning

De senaste dagarna har jag haft ganska mycket ångest. Jag tror att det dels beror på att jag är lite förkyld och därför blir trött men också att jag vet att skolan och jobb sätter igång snart igen. det är alltid jobbigt när alla andra har mycket att göra när man inte har något att göra själv.

Igår fyllde pappa år och vi var hos Elin och Tobias och firade lite grann. Det gick bra, men jag kände mig spänd och trött nästan hela tiden. Men jag antar att jag får stå ut med några lite sämre dagar med tanke på att jag har haft väldigt många bra.

Jag är spänd inför söndag också. Jag ska med RUM och har ett möte med bad på ett spa i Varberg. Jag vet att jag har klarat liknande saker tidigare och det här borde egentligen inte vara någon skillnad, men jag mådde så fruktansvärt dåligt förra året när vi hade årsmöte i Falkenberg. Jag har kommit långt sedan dess men det finns ändå kvar en oro och ett minne av hur det var. Jag hoppas verkligen att jag kommer att klara det och att det inte blir för jobbigt men just nu känner jag mig ganska nedstämd. Jag tror jag ska tillåta mig själv att vara lite nere en stund för att sedan peppa mig igen. Det behövs båda delar.

Ta hand om er.
Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar