Translate

onsdag 7 december 2011

Viktutmaning slut

I måndags tog min viktutmaning slut. Målet var att jag skulle gå upp 5 kilo på 10 veckor och det lyckades jag tyvärr inte med. Jag känner dock inte att den här utmaningen var helt i onödan för det. Innan hade jag bara tappat i vikt och jag har faktiskt gått upp mer i vikt än vad jag har tappat på de här veckorna. Att jag dessutom gick upp ett kilo nu sista veckan känns riktigt bra.

Men bara för att min viktutmaning är slut betyder det inte att jag tänker sluta försöka gå upp i vikt och när jag har kommit upp i mina 65 kg lovar jag att skriva det här på bloggen ;)

Vecka 1: 60.0
Vecka 2: 59.4
Vecka 3: 59.6
Vecka 4: 59.6
Vecka 5: 60.6
Vecka 6: 60.9
Vecka 7: 60.5
Vecka 8: 60.7
Vecka 9: 60.1
Vecka 10: 61.1

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är jättebra att du inte har gått ner ngt i vikt fastän du haft jobbiga perioder. Ibland räcker det. Dessutom kan du ju utnyttja julens alla goda grejer för att fortsätta kämpa. Bara för att man inte lyckas under det tidintervall som man själv vill så är inte det en anledning att sluta försöka. Du är så duktig lillstrumpa! Älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. Tycker det är bra att du skriver om viktuppgång istället för viktnedgång som alla skriver om hela tiden! Fler borde skriva om sådant! Själv har jag också alltid haft svårt att gå upp i vikt, har kämpat som bara den med att komma upp till 55kg som är vad jag skall väga för att vara så kallad "normalviktig". Var nästan där (54 kg) när jag fick halsfluss för 1,5 årsen. Gick ner till 50 kg, sen gick det aldrig uppåt igen. Nu har jag inte vägt mig sen jag flyttade hemifrån. Tänker att jag får väga som jag gör sålänge jag inte är sjuk, utan mår bra :).

    SvaraRadera