Translate

tisdag 27 september 2011

Vikt +-?

Jag har sedan jag började må dåligt gått ner 12 kg i vikt. Jag gör det när jag mår dåligt, jag får svårt att äta.

Jag höst 2010, Jag sommar 2011

Jag har länge tänkt att jag behöver gå upp några kilo igen men det är så svårt att sätta igång. Därför bestämde jag mig för att göra det på bloggen. Då blir det mer motiverande och större chans att jag håller vad jag har bestämt. För att det ska bli ännu mer motivation för både mig och andra tänkte jag att vi kunde göra det tillsammans. 

Skriv hur många kilo ni vill gå upp eller ner i kommentators-fältet och på hur många veckor. Ni kan skriva under med ett annat namn om ni vill vara anonyma.Tänk på att inte sätta orimliga siffror eller för kort tid. Det är bättre att bli positivt överraskad än att känna att man inte klarar det. Den här utmaningen är till för er som känner att ni hade mått bra av att gå upp eller ner i vikt. Jag vill inte att någon som redan har lågt BMI ska gå ner ännu mer så använd den här utmaningen rätt nu :)

Jag har bestämt mig för att gå upp 5 kilo på 10 veckor. Det är ett halvt kilo i veckan och mer än så behöver jag faktiskt inte gå upp. På måndag är det invägning och sedan sätter det igång. 

Är ni med? :)

4 kommentarer:

  1. Lycka till nu! :) You go girl! Det kommer gå kanon i promise:)

    SvaraRadera
  2. Du är jättesnygg som du är, men å andra sidan är det svårt att bedöma storleken på bara bilder. Och sen måste man känna välbefinnande också :) Jag stöttar dig fullt och helt!

    Ett halvt kilo i veckan tycker jag är helt rimligt! Lagom fort och lagom utmanande ;)
    Heja Heja dig! Vad kul det ska bli att följa!

    Ps. SUPER-snygg ny header! Du ser fantastisk ut!

    SvaraRadera
  3. Jag vill inte gå upp riktigt till riktigt så mycket som jag vägde förut men det gör inget om jag skulle göra det heller. Jag har gått ner ännu lite till från den bilden från sommaren och jag känner att det är bättre att ta tag i det nu så det inte går för långt. Jag har visserligen inte gått ner mer på en månad men får jag en stor dipp igen kommer jag att tappa mer och det vill jag inte.

    Tack så jättemycket för allt stöd!
    Och tack Joel :)

    SvaraRadera
  4. 5 kg på tio veckor :)

    SvaraRadera