Translate

söndag 18 december 2011

Källsjö

I fredags kom jag hem från Källsjö men vi hade det helt otroligt bra där. Det är skönt att kunna komma hemifrån lite. Vi åkte ner till Källsjö på Lucia och när vi kom fram myste vi vid öppna spisen ett tag och satte sedan på luciatåget på tv:n och plockade fram lussekatter och kaffe.


På tidagen åkte vi till Gekås tidigt på morgonen. Det var faktiskt framkomligt trots att det snart är jul och jag lyckades hitta en hel del julklappar. Vi kom hem redan vid 10 igen så vi hade hela dagen på oss så vi passade på att spela pingis och göra ett pepparkakshus.


Imponerande för första gången va? ;) 
På torsdagen tog vi det bara lugnt och hade det härligt, bastade och tittade på film. Det blir också en hel del matlagning när man bor själva och inte är så vana kockar. Men man lär sig varje dag :) 

Imorgon skriver jag om min prestation i lördags. Jag är sjukt nöjd! 
Ha det bra tills dess!
Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar