Translate

tisdag 8 november 2011

Kärlek

Idag har jag varit tillsammans med min älskade pojkvän i 2,5 år. Det känns fantastiskt och jag älskar honom så mycket <3 Vi skulle egentligen fira med att gå ut och äta idag men eftersom han ligger sjuk hemma och käkar penicillin får vi skjuta upp det lite. Däremot fick jag världens finaste hyllning idag.


Det finns många i mitt liv som är värda att hyllas. Men idag är det en mycket speciell person som får äran. Emma, jag hyllar dig för din styrka, din ärlighet och din otroliga kärlek. Du är en varm person som tar fram det bästa hos folk, inklusive mig. Tack för att jag får dela mitt liv med dig. Idag har vi varit tillsammans i 2 år och 6 månader, hoppar på fler. Älskar dig Emma.

Din M


Jag är inte en sådan person som ser på en sorglig film och får en liten tår i ögonvrån som man kanske borde få utan jag storbölar och kan inte sluta. Lite så är det nu med. Jag älskar dig M <3

1 kommentar: