Translate

torsdag 17 november 2011

Fina läsare

Idag har jag varit på psykodrama igen. Så svårt att förklara vad det handlar om men det är mycket att lära känna sig själv. Det är i alla fall väldigt jobbigt/inspirerande/ansträngande/trevligt/känslosamt. Ja ni fattar typ.. ;) Nu på kvällen var jag och såg Eclipse hos M eftersom vi ska se Breaking Dawn på bio imorgon. Det var trots allt ett år sedan jag såg Eclipse och det är lätt att blanda ihop filmerna med böckerna så det var nog bra med en uppdatering.

Men det jag hade tänkt skriva om idag är er kära läsare. Jag har märkt att min statistik ökar och jag har också fått fler läsare via bloglovin' och liknande. Det är så kul att se och det skulle vara jätteroligt att veta mer om er och varför ni läser min blogg. Kan ni inte skriva en liten kommentar här nedan om varför ni läser min blogg? Går givetvis jättebra att vara anonym om man vill. Om ni inte vill behöver ni inte heller, jag är bara glad att folk läser. :)

Kramar på er!

2 kommentarer:

  1. Kommentarer är ofta sparsamma i bloggvärlden tyvärr... Synd men sant. Speciellt om man börjar "leva" på dem och blir nedstämd då de ej kommer. Men som sagt - man får gå på hur många som faktiskt läser istället ;)

    Jag läser bloggen dels för att jag känner dig och är intresserad i hur du har det, men sen är det också lärorikt att få del av dina erfarenheter.

    SvaraRadera
  2. Tack Joel! Dig kan man alltid lita på :D Haha ja det är ju så men jag gjorde ett försök att pressa ur några kommentarer men det är inte lätt. ;)

    SvaraRadera