Translate

söndag 16 oktober 2011

Imorgon är en ny dag

Av någon anledning har jag känt mig lite nere idag, jag vet inte riktigt varför och antagligen borde jag inte lägga någon större vikt vid det men det känns lite som om jag stannat upp i den positiva utvecklingen. Jag har känt att jag har mått bättre och bättre nu ett tag nu men idag känns det jobbigt. Kanske är det en liten dipp, jag menar utvecklingen går ju inte bara rakt upp. Huvudsaken är att man inte stannar i känslan för länge när det känns lite sämre. Imorgon ska jag gå och träna med mamma så kanske kan jag träna bort olustkänslan. Sedan på eftermiddagen är det dags för ett seminarium med en kurs som jag går: spädbarnspsykologi. Känner mig lite stressad för jag har en tendens att göra allt i sista stund och även denna gången.

Nu är det dags att sova så jag orkar göra vad jag ska imorgon
Många kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar