Translate

torsdag 13 oktober 2011

Effektiv dag

Idag har jag gått på promenad med Becka i solen och det var jättemysigt. När vi kom tillbaka fick hon mig att sätta igång och städa i mitt rum. Jag behövde bara en liten spark i baken så nu är det jättefint =D
Det är så svårt att ta tag i vissa saker men när man bara gör det så fattar man inte varför man har skjutit på det så länge.

Lite produktplacering men den här är så fantastiskt god.
Perfekt om man ska gå upp i vikt 
Sedan på kvällen var jag och handlade mat med mamma. Det blev en massa feta saker som delikatessyoghurt, grädde, chokladdryck och bullar. Ska man gå upp i vikt så ska man haha. Lite extra smör och grädde i maten ska det bli. Hoppas bara jag inte vänjer mig för mycket, då kanske det blir svårt att sluta sedan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar