Translate

tisdag 13 september 2011

Styrka!

Åh vad underbart! Jag tog precis en spontan promenad ensam. Jag har så svårt att gå iväg någonstans ensam, speciellt om det inte är någon hemma som kan komma och hämta mig om jag skulle vara svimfärdig eller liknande. Men nu kände jag mig bara trött på att sitta inne och ville komma ut och det funkade. Jag lyckades intala mig själv att tryggheten finns inom mig och därför spelar det ingen roll om jag sitter hemma eller är någon annanstans. I vissa stunder kunde jag till och med känna total trygghet och lugn. Det var fantastiskt.


Jag vet att det inte låter som en stor grej men för mig var det det och jag känner mig glad och hoppfull för framtiden efter en ganska dålig vecka förra veckan. :)

Kramar!

2 kommentarer:

  1. Men det är ju alldeles sant Emma! Tryggheten finns ju inom dig. När den saknas så är det där den saknas. Jag är glad att du har en bra vecka. Ser fram emot att komma och titta på dina bilder någon gång! Har du tagit den på vattenstrålen? Jättefin! Stor kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Tack Maria! Det ska du definitivt få göra :) Jag är fortfarande nybörjare men det är väldigt roligt :) Ja, det var faktiskt den första bilden jag tog med min nya kamera :D Kramar!

    SvaraRadera