Translate

tisdag 13 september 2011

De tre musketörerna?

Idag har Emma och Emelie varit på besök hos mig. Så grymt kul och många härliga minnen som kommer tillbaka. Vi spelade spel, pratade och skrattade. Jag kände mig som mig själv ikväll. Glad, nöjd och lugn. Det är en underbar känsla. Jag blir alltid lite nojig när jag ska umgås med någon för jag är rädd att jag ska få en ångestattack och att de ska tycka att det blir jobbigt eller obehagligt men fasen vad mycket bättre jag mår av socialt umgänge.

Underbart att känna sig helt frisk för en kväll. Det behövs i tuffa stunder för då vet jag vad jag kämpar mot. Nu ska jag krypa ner i sängen och drömma härliga drömmar!

Många kramar Emma

En härlig vinterbild på en riktigt lycklig Emma för 1,5 år sedan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar