Translate

tisdag 20 september 2011

Promenader

Idag har jag gått en långpromenad med mamma. Hon har gett sig fasen på att jag ska gå ut och gå varje dag och det är nog en bra idé. Skönt att någon puttar på en lite när man känner att man är lite svårstartad själv.

Jag tycker att det är jobbigt att gå men jag tror att det är värre innan jag går än när jag verkligen gör det. Dessutom lyser det igenom några ljusglimtar när jag faktiskt nästan känner att det är skönt, att jag kan slappna av. Jag ska försöka hålla i det här. En liten eller stor promenad varje dag. Dagsformen får bestämma, men jag ska komma ut :)

Okej jag erkänner, det är en gammal bild. Så varmt är det inte ;)
Kram

1 kommentar:

  1. Promenader kan verkligen vara en lösning mot ångesten. Man får lite glädjeendorfiner av promenad och träning. Och även om det känns tungt innan så är man otroligt stolt och tacksam när det är över, för då mår man bättre. :) Bäst är såklart när man har någon annan som drar med en och pushar när man själv inte orkar. :P

    SvaraRadera