Translate

lördag 13 augusti 2011

Massa känslor

Idag var jag och såg Gyllene snittet. De var så duktiga! Det är verkligen värt att gå och se om ni bor i närheten, eller inte i närheten förresten också. Av någon anledning hade jag såå mycket ångest hela dagen för att jag skulle dit. Det kan bero på att det är på kvällen, men jag tror att den största anledningen var att jag så gärna ville och var så rädd att det inte skulle funka.

Men det var så mycket känslor så jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Jag kände mig stolt över dem och det var så roligt att se alla men jag hade en klump i halsen hela tiden. Det är så tråkigt att jag inte har kunnat vara med, att jag inte fick stå tillsammans med dem på scenen och känna den härliga gemenskapen. Speciellt när barnen frågade varför jag inte hade varit med var det svårt att hålla borta tårarna. Underbara barn <3

I vilket fall som helst var det underbart att träffa alla igen och imorgon ska jag på en middag med de yngre i EBBE så då får jag suga in lite mer av deras härliga energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar