Translate

fredag 12 augusti 2011

Gyllene snittet och Beckis

Gammalt foto på oss från balen i 3:an 
Idag har jag varit hos Rebecka och fikat lite och tittat på hennes och Niklas lägenhet som jag inte hade varit i än. Trevligt värre. Dessutom har vi bokat in en tid för fotografering för Becka är grymt bra på att fota så jag ska modella lite :D

Ikväll blir det att gå och titta på det kära Ebbe-gänget som även i år sätter upp Gyllene snittet. Jag var med förra året och i år var det meningen att jag skulle spela en huvudroll men jag fick lägga det åt sidan för jag inte mådde bra tyvärr. Men det som har varit jobbigast med det är att jag inte har fått träffa alla underbara människor i Ebbe, för det är de verkligen. Jag vet inte hur många mail och hälsningar jag har fått från människor som är med där som undrar hur det är. Det är härligt att känna att de bryr sig :)

I alla fall ska föreställningen vara hur bra som helst i år. Alla som har varit där har tyckt att den har varit fantastisk så det ska bli riktigt kul att se.

Kramar Emma

Gyllene snittet med EBBE
Bildkälla: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.244054548962879.69944.178977132137288&type=1

1 kommentar: