Translate

söndag 14 augusti 2011

Grillat hår och översvämning

Hej allihopa!

Idag har jag varit på middag hos M eftersom hans bror har kommit hem från Singapore. Hur mysigt som helst. M:s andra bror har dessutom en liten son på 2 år som är så fantastiskt charmig så man bara vill sno honom :) 
Jag tänkte göra mig lite fin inför middagen så jag tänkte locka mitt hår. Det var bara det att mitt locktång har fått fnatt. Den grillade mitt hår så det blev orange och luktade apa. :S Som tur var hann jag inte så långt. Men annars hade jag fått en härlig ny hårfärg utan färgning ;) Nu har jag duschat 2 ggr och har hårinpackning för att rädda håret och få bort den härliga lukten.

Det har varit ett härligt väder här idag också. Det var länge sedan jag såg det regna så kraftigt. Hade man varit ute hade man blivit genomblöt på några sekunder. Det vädret hör mer hemma i Storbritannien än i Sverige, haha. När jag var i Skottland var det så. Det kunde vara helt blå himmel och några sekunder senare världens störtskur. I alla fall så har vattnet gjort att det är lite översvämning utanför min dörr. Jag har sopat undan det nu men jag hoppas inte det regnar så mycket mer inatt för då kanske sängen flyter när jag vaknar ;)

Fina blommor som jag hade med mig :)
Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar