Translate

lördag 13 augusti 2011

Deppig

Ikväll känner jag mig bara ensam och deppig. EBBE har precis haft den sista föreställningen och har fest på scenen. Jag hade velat vara med. Dessutom hade jag väl kanske hoppats få höra något om föreställningen men mobilen ligger tyst... antar att det är mycket att göra. Jag tror att M kommer höra av sig senare men nu känner jag mig bara deppig och bortglömd. Det är precis i den här stunden som jag borde höra av mig själv men inte vill. Jag vill inte låtsas att jag är på gott humör men jag vill heller inte att M ska behöva tänka på mig när han har kul med vännerna. Han behöver lite paus han med. Jag vet, jag tänker fel och är självdestruktiv. Det går över.

Gladare Emma tidigare på dagen
I alla fall så hade jag en mysig eftermiddag. Jag var och firade Linnéas 20-årsdag med en massa goa människor. Det var härligt att komma iväg och umgås lite. Jag brukar annars undvika sådana "tillställningar" speciellt om det är mat inblandat.

Nu har jag i alla fall tänt lite ljus och försöker intala mig själv att jag har det mysigt själv med. Kanske kommer jag i stämning senare :)

Kram Emma



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar