Translate

tisdag 19 juli 2011

Trädgårdsrensning och bärplockning

Idag hjälper vi mormor att få fint både i huset och utanför. Jag har varit och rensat hela rabatten nu, en massa tistlar som jag har stuckit mig på. Nu ska jag ut och plocka mer bär för annars blir de förstörda. Mormor kommer inte ner med rullatorn dit.

Jag älskar förresten min klänning som jag beställde när den var dress of the day på bubbleroom. Det är den här blåa till vänster. Originalpris 399:-, jag fick den för 199:-  :)

Man får ofta små premier med när man beställer från bubbleroom och jag insåg att jag kanske har beställt rätt mycket på senaste tiden med tanke på hur många likadana mascaror och läppglans jag har haha.

Nu ska jag ut och jobba igen!
Ha det fint.
Kramar

2 kommentarer:

  1. åh vad fin den är Emma! Akta så den inte plötsligt försvinner en dag, hahaha.

    SvaraRadera
  2. Tack Lina! :D Haha, då kan jag bara gissa var den har tagit vägen ;)

    SvaraRadera