Translate

måndag 18 juli 2011

Klimatförändring

Usch, jag har verkligen ingen trevlig dag idag. Jag kämpade mig ner till stan en stund och det gick helt ok även om det var jobbigt. Men så sa mormor en sak som jag funderar på om det kan stämma.

Hon sa att det är tredje dagen efter att man har åkt någonstans som man känner av klimatförändringen och blir trött. Det är intressant eftersom alla vi är fruktansvärt trötta idag och eftersom jag har problem med overklighetskänslor så kommer dessa mycket lättare när jag är trött. Så det kanske är därför jag mår som jag gör idag. Men jag vet inte.

Någon annan som har hört talas om att det skulle vara så?

Kram Emma

3 kommentarer:

  1. Inget jag hört om, men det låter inte helt orelevant dock.

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt. Brukar oftast fota med min systemkamera men den senaste tiden har det bara blivit mobilbilder :P

    Såg att du lider av Panikångest. Jag fick Panikångest som 15 åring o har levt med det + agorafobi sedan dess, för 1 år sedan fick jag istället diagnosen Paniksyndrom + att jag e Manodepressiv o har asperger... så jag vet att det är allt annat än lätt att leva med skiten.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Jag har generaliserat ångestsyndrom och social fobi enligt mina läkare men det är svårt att sätta diagnoser på allt det här. En del har sagt att jag har agorafobi också.

    Det är inget trevligt att leva med men jag hoppas att du också mår bättre snart. Följer din blogg och ser hur det går för dig :)

    Kramar

    SvaraRadera