Translate

tisdag 26 juli 2011

IKEA, glass och mys

Hallonglass med varma hallon :)
Nu är jag hemma igen efter att ha bott hos M i några dagar. Igår var vi på IKEA och det gick faktiskt väldigt bra. Jag har alltid gillat IKEA. Jag tycker det är mysigt att gå dit. :) På kvällen tittade vi på en film, inte världens bästa men sällskapet var desto bättre. Dessutom gjorde M sin berömda hemmagjorda glass så det var riktigt smarrigt.

Idag var vi nere på Freeport och tittade på alla möjliga saker. Jag fastade totalt för en massa fin inredning på HEMMA-butiken. Jag längtar tills jag har en egen lägenhet att inreda :)
 
En massa fina lådor till allt möjligt
Tavlor med fina budskap

Det var länge sedan jag visade en bild på min rabatt. Antagligen bara jag som bryr mig men jag är lite stolt över den. Det växer som bara den :)


Kramar Emma

1 kommentar: