Translate

fredag 29 juli 2011

Fredagsmys

Idag har jag varit hos min läkare på vuxenpsyk. Det gick bra och hon var nöjd med mig, jag kämpar på. Med tanke på att jag knappt klarade av att komma dit för lite mer än en månad sen och grät under hela samtalet i princip så kan jag förstå att hon tycker att det är bättre nu ;)

Jag mår såå mycket bättre sedan jag bytte från venlafaxin till cipralex men den största skillnaden är jag själv. Jag undviker inte saker på samma sätt nu, jag försöker och jag lyckas ofta och klarar av mer än jag tror. Det gör mig gladare för man blir inte gladare av att bara sitta hemma vid tv:n eller datorn, även om det känns som det är det bästa för stunden.

Jag ska i alla fall höja till 15 mg cipralex för även om det känns bättre så kan jag nog få mer hjälp med ångesten. 15 mg är dessutom ganska lite om man tänker på att jag åt 40 mg ett tag. I övrigt så har jag haft en bra dag och här nedan kommer lite härliga bilder från dagen :) Kramar

Jag och M tog en promenad i stan och åt lunch på thaibuffé




Blommor från min rabatt. Mina gladiolus börjar slå ut :)



Spelade kubb mot M och lillebror. De blev utklassade såklart ;) 

Haha, bus med brorsan ;) 

1 kommentar:

  1. Du är så duktig lillstrumpa! Är så stolt över dig!!

    SvaraRadera