Translate

söndag 31 juli 2011

Besök hos syster

Sötaste hårbollen i stan 
Idag har jag varit på besök hos syster och hennes man. Vi firade hennes namnsdag med lite tårta och myste lite. Jag myste med deras goa kanin ockå, så söt är han lille Rufus. Eller vad säger ni? :)

Det har varit lite jobbigare än vanligt de senaste dagarna, men jag har ändå gjort saker. Jag tror att det kan bero på medicinökningen, även om det är en liten ökning så kan man känna av det. Men det är inte att jämföra med när jag ökade venlafaxin, då mådde jag piss! Verkligen..

Men de här dagarna har inte varit så farliga. Lite extra jobbiga men helt överkomliga. Igår var vi på stranden och jag plockade dessutom min enda jordgubbe som har klarat sig från torka och fåglar. Den var hur god som helst. Nedan kommer lite bilder.

Många kramar Emma

Min jordgubbe, nu uppäten

Havet <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar