Translate

måndag 7 mars 2011

träna

Inatt sov jag typ 14 timmar eller något. Jag var så galet trött, har nog inte riktigt vaknat än.
Men nu ska jag i alla fall och träna. Det brukar vara ganska bra för att bli av med ångestkänslor så vi får se hur det känns... värt ett försök, visst? Jag tycker att det brukar kännas lite bättre när man får "kanalisera ut" ångesten på något sätt. Det kan vara att träna tills man blir riktigt trött eller skrika och banka i väggen. Just det sistnämnda har jag lite svårt för. Jag vågar inte ens skrika i kudden för att jag är rädd att någon ska höra. Men då har jag ett bra tips: att sätta på riktigt hög och arg musik och sjunga allt vad man kan. Ett exempel är Kelly Clarksons- Addicted. Den funkar bra för mig ;) Har ni några tips som ni använder er av? Jag tar gärna alla tips jag kan få.

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar