Translate

fredag 28 januari 2011

Från en jobbig dag till en underbar kväll.

Idag kände jag mig ångestfylld redan från morgonen, det höll i sig i skolan och när jag kom hem igen. Förväntansångest är verkligen jobbigt. Men så, vid 5 fick jag en ordentlig ångestattack. Det var hemskt. Jag grät, darrade i hela kroppen och kände den välkända kalla skräcken i hela kroppen. Jag ville bara hem. Men jag åkte inte hem, jag lät min kille hjälpa mig genom attacken och det gick över. Efter det blev jag väldigt trött men efter en stunds vila mådde jag bra. Det var som om jag hade släppt ut all ångest under attacken. Helt plötsligt kände jag ingen ångest länge alls. Vi har lagat mat, kollat på let's dance och haft det mysigt och jag känner mig fortfarande lugn. Det är underbart!

Puss Emma

2 kommentarer:

  1. Hej vilken fin blogg du har.
    Kram Lizzieflickan

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma! Din blogg är väldigt inspirerande :) Kram!

    SvaraRadera