Translate

fredag 18 maj 2012

Jobb och fotografering

Idag har jag jobbat i smyckesaffären för första gången på väldigt länge och det kändes hur bra som helst. Ett tag i höstas försökte jag börja jobba igen men jag mådde så dåligt, det fungerade inte alls utan drog bara ner mig. Men idag kände jag att det var roligt att jobba och att det verkligen fungerade. Det är en helt underbar känsla. Nu ska jag bara gå försiktigt framåt och inte ta på mig för mycket på en gång. Jag känner att jag lever livet igen. På eftermiddagen var jag och M på stranden och fotograferades av Rebecka. Det var min födelsedagspresent till honom eftersom han fyllde år i onsdags. Mysigt var det, hoppas det blir några fina bilder också :)

I onsdags, på M:s födelsedag, var vi och kollade på en till lägenhet med Elin och Tobias. Den här var jättefin men låg tyvärr lite långt bort. När vi kom hem igen fick vi vara lite barnvakter åt Emanuel för Elin och Tobias skulle titta på en till lägenhet och han tyckte inte att det var så roligt. Han är verkligen så härlig nu, 3 månader gammal och har verkligen kommit igång med att skratta och prata. Finaste bebisen i hela världen <3  När Elin och Tobias kom igen åt i fin middag hos M. Jag och M avslutade sedan kvällen med att kolla på senaste Pirates-filmen. Dagen efter var det lite firande med släkten för M så jag har haft mycket för mig.

Nu ska jag fortsätta en liten stund med pluggandet innan jag lägger mig, det har hamnat lite efter den här veckan. Hoppas ni har det bra.

Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar