Translate

tisdag 21 februari 2012

Störningsmoment och jobb

Jag har börjat komma in en fas när jag känner att jag stör mig så mycket på när mina föräldrar säger till mig vad jag ska göra. Jag tror att det är något alla upplever och det är väl därför man någonsin flyttar hemifrån också. Jag  älskar mina föräldrar men jag kan störa mig så extremt på småsaker. Men jag antar som sagt att alla upplever det och jag ser det som ett friskhetstecken för jag var väldigt trött på att bo hemma innan jag blev dålig. Men men, det är inte kris så jag klarar mig ett tag till och jag har ju planer på att flytta hemifrån så småningom :)

Idag har jag testat på att jobba på teatern faktiskt. Sjukt kul att träffa alla igen och jag känner mig redo att börja jobba lite igen tror jag. Vi får se hur det känna på fredag då jag har min första "riktiga" jobbdag men jag känner mig positiv. :)

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar