Translate

tisdag 3 januari 2012

Nyår

Det här året hade jag ett helt fantastiskt nyårsfirande. Vi var hos M och det var en massa gemensamma teatervänner där, helt underbara människor. Jag var lite nervös innan, det är trots allt lite tufft med sådana här dagar när man inte mår helt bra. Pressen kan bli för mycket. Men jag kände att jag mådde tillräckligt bra för att orka med det men jag hade aldrig trott att det skulle bli så bra.

Vi hade filmtema på festen så alla var utklädda när de kom vid 19. Det började med välkomstdrink och mat och riktigt god stämning.Vid 12-slaget var vi ute och skålade och sjöng och efter det började den riktiga festen. Jag dansade i 3 timmar nästan utan paus och hade så fruktansvärt roligt. Folk började byta till svalare kläder eller byta maskeradkosym med varandra för den delen.
Skulle föreställa Yvaine från "Stardust"

Inte HELT olikt va? :)

Jag var rädd att jag skulle må dåligt med tanke på att jag inte har vågat dricka alkohol på länge men jag mådde toppen. Jag tog det försiktigt men det blev nog inte så lite i slutändan haha. Jag har all respekt för människor som väljer att inte dricka. Jag dricker inte på varje fest jag är på. Men det ska vara ett val att inte dricka, man ska inte behöva strunta i det för att man är rädd. 

Lite senare iklädd "Jasmine-kläder"
Det var en helt underbar kväll/natt och jag kunde inte ha välkomnat det nya året på ett bättre sätt. Det var riktigt härligt och jag får fler och fler stunder när jag glömmer bort min ångest och känner mig helt normal. Det är otroligt viktigt att ha de stunderna och jag hoppas bara de blir fler 2012 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar