Translate

onsdag 16 november 2011

Julmarknad

Idag ska jag och M till julmarknaden på Tjolöholm. Det kommer säkert bli jättemysigt och jag älskar verkligen julmarknader och speciellt att gå på dem med M. Vi har varit på Jul på Liseberg åren innan och det har varit hur mysigt som helst. Så varför känner jag mig då så ångestfylld?

De senaste dagarna har jag verkligen känt mig mer ångestfylld än "vanligt" och jag kan inte säga vad det beror på. Det har gått så himla snabbt framåt de senaste veckorna så jag antar att det kanske inte är så konstigt med några lite sämre dagar. Jag menar, för en månad sedan mådde jag såhär nästa hela tiden. Jag ska verkligen försöka acceptera mina känslor men att inte böja för dem för jag VILL ju faktiskt gå på julmarknaden.

Även om de senaste dagarna har varit tuffa så var måndagen en riktigt bra dag. På morgonen var jag hos MP och pratade för att sedan åka direkt och träna. Träningen gick kanon och jag känner mig bara starkare och starkare. På eftermiddagen åkte jag till Rebecka och bakade bröd och tittade på film. Det var jättemysigt och jag fick också min första julklapp. (Hon är minst lika julgalen som jag ;))

Min fina julklapp som inte ska öppnas en dag innan julafton :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar