Translate

söndag 13 november 2011

Helgfirande


I fredags fyllde min lillebror 12 år så då var det riktigt firande. Vi började med att sjunga för honom på morgonen och framåt eftermiddagen kom syster Elin och hennes man hit och jag åkte på orkestern. Emelie följde med hit efter orkestern och när vi kom hem var Elin och Tobias i full gång med att laga pizza till alla. Hur gott som helst blev det.

Efter en god middag och lite Idol blev det tårta och firande av Anton igen. På kvällen kom Rickard och Robert hit, två gamla vänner till mig och lillasyster. Sjukt kul att träffa dem igen och eftersom vi inte har träffats ordentligt på ett drygt år så hade vi massor att prata om. Jag tror inte de åkte hem förrän 2 på natten.

I lördags var jag hos M nästan hela dagen. Han mår mycket bättre nu så vi kunde kramas lite. Men inga pussar förrän han är helt smittfri. Dock är det svårt att hålla. ;) Men vi hade det jättemysigt <3

Idag har jag  och syster Erica varit nere på stan och handlat lite, sedan handlade vi mat och blommor för att fira pappa lite. Så grattis pappis på Fars dag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar