Translate

fredag 4 november 2011

Förvirrad fredag

Idag började dagen med att jag skulle till ungdomsmottagningen. Det var bara ett rutinbesök och det gick bra att komma dit. Efter det kände jag att jag hade mer kraft och åkte ner till jobbet och pratade lite och hämtade ut medicin på apoteket. Det var alltså en väldigt bra förmiddag.

På eftermiddagen hände det dock något. Jag gick med mamma till gymmet för att träna och det blev jättejobbigt. Jag kände inte att jag kunde träna ordentligt och jag var ångestfylld och yr. Men det var nog inte det som förvånade mig mest utan min reaktion på att jag kände som jag gjorde. Jag blev jättebesviken och kände mig jätteledsen och kände att jag inte klarar någonting. Jättekonstigt med tanke på hur bra det hade gått innan idag och hur mycket jag har gått framåt den sista tiden.

Men ikväll har M varit med mig och jag känner mig mycket bättre. Jag ska antagligen inte lägga för mycket vikt vid att jag kände som jag gjorde. Jag har verkligen ändrat mitt tankesätt men det är lätt att falla tillbaka in i det negativa tänket. Dessutom går det aldrig spikrakt uppåt. Jag ska försöka vara glad över att jag hade en liten eftermiddagssvacka och snabbt kom över den.

Kramar Emma

2 kommentarer:

  1. Dessa bilder!

    Jag måste bara säga att jag tycker du är sjukt vacker på alla dina bilder som dyker upp här på bloggen! Duktig fotograf, utan tvekan, och fint motiv ;)

    Heja dig!
    Kram
    J.

    SvaraRadera
  2. Tack Joel! Många bilder är tagna av Rebecka men en del är från andra tillfällen :)

    Kram

    SvaraRadera