Translate

söndag 30 oktober 2011

Supervecka

Den här veckan har verkligen varit fantastisk. Jag har mått mycket bättre än vad jag har gjort innan och jag har också vågat ta större steg. Igår hade jag tänkt ta en lugn kväll hemma men syster och hennes man drog med mig till Fjärås som jag skrev igår. Jag bara bestämde mig för att ha en trevlig kväll och även om det var nervöst i början så kom aldrig den där riktiga ångesten som gör det så svårt att klara av saker. Den har hållit sig ovanligt mycket borta den här veckan. Helt underbart skönt.

Bild från igår 
Idag har det blivit lite mathandling och jag kom ganska nyss hem efter att ha tränat. Det går bara bättre och bättre med träningen med. Jag känner att den kraften som jag hade när jag tränade mycket börjar komma tillbaka. Det är härligt att ta ut sig ordentligt på gymmet, jag älskar att svettas och kämpa ordentligt ;)

Imorgon är det dags för vägning igen och jag hoppas att jag har gått upp lite i alla fall. Nu har jag legat precis under 60 i flera veckor så kanske kan jag spräcka den gränsen. Nu ska jag gå och äta en till kvällsmacka för att bättra på mina chanser.

Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar