Translate

lördag 22 oktober 2011

Idag kände jag verkligen att jag behövde göra någonting. Jag tycker att det är jobbigt att åka iväg och göra saker men jag blir så fruktansvärt uttråkad och inte mindre ångestfylld av att sitta hemma. Det som är jobbigt är att komma iväg själv och det är svårt att få någon att följa med en. Fasen att jag ska vara så beroende av andra. Det gör det så mycket svårare. När människor har tid för mig och kan "puscha" på mig så mår jag så mycket bättre men när andra har mycket att göra och inte riktigt har tid så sitter jag hemma och kommer inte riktigt iväg.

Men idag har jag lyckats få med M ut på stan ett tag i alla fall. Det behövdes för jag kände mig rejält nere idag. Jag behöver göra lite "normala" saker också. Om det så bara är att gå och titta på saker på stan så betyder det jättemycket. För när det är sådant här väder är man inte så sugen på att ta sina dagliga promenader heller ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar