Translate

lördag 20 augusti 2011

Familjekväll

Idag har jag varit och köpt minneskort till min kamera och hämtat min nya fina jacka som var beställd från Hälleforsnäs ;) Jag mår så mycket bättre nu, jag kan göra saker utan att det är världsjobbigt och jag tror mer på mig själv att jag faktiskt klarar av saker. Jag låter inte tankarna ta överhanden.

På kvällen tog jag en långpromenad med mamma. Det var riktigt mysigt. Länge sedan jag var ensam med bara mamma och länge sedan jag tog en långpromenad. När vi kom hem käkade vi hela familjen tillsammans och sedan spelade vi sällskapsspel. Det var också länge sedan. Men det är härligt att vara med familjen ibland, man har en tendens att glömma det om det inte är för att man måste.

Nu på kvällen ringde några vänner från EBBE-gänget. De är på fest/middag och ringde för att säga att de saknade mig. Det var så gulligt. Jag blev riktigt glad :D

Nu blir det nog sängen, men innan jag lägger mig. Tycker ni inte att den här bilden från sceniskt musikprojekt i 3:an på gymnasiet är ganska lik bilderna jag och Becka tog igår? ;)

Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar