Translate

tisdag 5 juli 2011

Bra dagar / dåliga dagar

Vad är det som gör att jag ena dagen kan ha en jättebra dag och andra dagen kan må helt förfärligt? Jag vet inte skillnaden och därför vet jag inte vad jag ska göra för att det inte ska bli så. Nu mår jag hemskt dåligt och vill mest lägga mig och sova bort den här dagen och vakna upp till en ny. Innan idag har jag haft flera bra dagar och då växer självförtroendet men så fort det kommer en sådan här dag känns det som det är på noll igen.

En sak som jag har funderat på är om det har lite att göra med vädret. Jag har problem med overklighetskänslor och får ofta mer ångest om jag känner mig trött. När det är såhär kvavt så blir man ju fruktansvärt trött och då är overklighetskänslorna närmare.

Jag borde väl försöka ta tag i mig själv dagar som den här också för att bryta trenden men det är svårt att typ "träna" när man har som mest ångest även om det kanske är då man behöver det som mest.

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar