Translate

torsdag 23 juni 2011

Ut ur dimman

Ikväll hade jag en fantastisk kväll. Jag åkte till M på kvällen och jag fick en sådan känsla av att vara helt i nuet. Eftersom min hjärna är så full med rädsla så kan andra känslor hamna bakom, men ikväll bröt jag verkligen ut från dimman av rädsla. Det känns som om man har en stund av total klarhet och ingen rädsla för något. Det är fantastiskt för det är inte ofta jag har känt så sista tiden.

I alla fall känner jag mig så tacksam, att jag har M som jag älskar av hela mitt hjärta och att jag har min underbara familj som alltid finns där. Det är sådana här stunder man får kraft att kämpa vidare och jag får dem inte utan alla fantastiska människor omkring mig.

Imorgon kommer Emelie och hälsar på. Det ska bli riktigt trevligt :)

Sov gott vänner!
Massa kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar