Translate

måndag 13 juni 2011

Måndagsfunderingar =)

Idag har jag varit hos M. Han hade köpt en massa nya prylar till kameran som han ville testa så vi tog lite kort. På sidan här följer ett par smakprov :)

Det var skönt att komma till M ett tag för jag har varit mycket hemma de senaste dagarna. Samtidigt som jag finner någon slags trygghet i att vara hemma och en ångest att vara långt hemifrån så mår jag oftast inte bättre när jag bara är hemma. Ångesten ger en inte rast bara för att man undviker saker. 

Imorgon blir det besök hos MP. Det är jobbigt att man ska få ångest även av att gå dit. Jag vet inte men än så länge känns det inte som det har blivit bättre med den nya medicinen. Kanske känner jag mig lite gladare men ångesten känns inte som den har minskat. Jag vet att medicinen inte kan göra allt men jag hoppas att den ska ge lite bättre effekt.

Det har gått 2 veckor sedan jag började med den högre dosen av medicinen och det är egentligen tidigast efter två veckor som man kan märka någon effekt av medicinen så jag antar att jag inte ska känna mig stressad. Det är bara att vänta och se...
Måste bara visa mitt underbara mobilfodral som jag fick idag. Jag tycker det påminner lite om mig själv på något sätt, haha. 

Ta hand om er!
Kramar Emma



1 kommentar:

  1. Värst vad du hade bortom att publicera bilderna :D Han ju inte ens redigera bort tavelkroken på översta bilden ;)
    M

    SvaraRadera