Translate

tisdag 12 juli 2011

Seg morgon

Idag är en sådan dag som jag har vaknat med ångest. Visst att jag brukar ha lite ångest men för det mesta brukar ångesten ändå vara ganska lindrig på morgonen/förmiddagen. När jag vaknar såhär känns det som hela dagen är förstörd. Jag vet att jag inte ska känna så för det går alltid att förändra med fasen vad jobbigt det är. Jag tänker bara på att jag borde åka någonstans, göra något men då ökar pressen och så känner jag att jag bara får mer ångest.

Fasen, jag måste kunna acceptera ångesten och göra saker en dag som den här också men det är så jäkla svårt. Jag känner att jag bara vill gå och lägga mig igen. Jag vill verkligen bara bli frisk men jag vet också att jag måste kämpa för det. Ibland önskar jag bara att stegen framåt kunde vara lite större och tydligare.

Men men, jag får acceptera de här dagarna med och göra vad jag kan. Kanske ska ta en liten promenad eller städa rummet en gång för alla. Det är inte så fint just nu haha.

Hoppas att ni får en fin dag och att min bara blir bättre och bättre :)
Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar